تبریک رئیس‌جمهور صربستان به مسلمانان به مناسبت عید قربان

الکساندر ووچیچ، رئیس‌جمهور صربستان، به همراه وزرای دولت و نمایندگان دیگر نهادها، به مناسبت عید قربان به مسلمانان صربستان تبریک گفتند.

 

 

در پیام تبریک خود، رئیس‌جمهور ووچیچ اظهار داشت: "بگذارید روح عید قربان انگیزه‌ای باشد برای ادامه ساختن صربستان همان‌طور که فکر می‌کنیم باید باشد و صلح و هماهنگی را تقویت کنیم. با هم و تنها از این طریق می‌توانیم فردای خود را بهتر کنیم."

 

ووچیچ همچنین آرزو کرد که مسلمانان ایام عید را با شادی سپری کنند و آن را با بستگان، همسایگان و دوستان خود تقسیم کنند. او افزود: "امیدوارم روح این عید بزرگ همه ما را مملو از فضایل انسانیت، تعاون و گذشت کند."

 

وی در ادامه نوشت: "صربستان خانه مشترک ما است، جایی که هر یک از ما احساس امنیت می‌کنیم، ایمان نیاکان خود را ابراز می‌کنیم و آن را به فرزندان خود می‌سپاریم. قربان بایرام بزرگوار مبارک باد. قربان بایرام شریف مبارک اولسون!"

 

در همین حال، سلاکوویچ، وزیر فرهنگ صربستان نیز در پیامی جداگانه گفت: "با آرزوی سپری کردن تعطیلات در کنار عزیزانتان در سلامتی، عشق و بهروزی، امید دارم که شادی این عید الهام‌بخش تقویت فضایل جاویدان انسانیت، شفقت و بردباری برای زندگی در کنار یکدیگر بر اساس احترام متقابل باشد

۵
از ۵
۳ مشارکت کننده

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید