هشدار ووچیچ درباره جنگ جهانی : صربستان آماده ذخیره سازی برای یک بحران جهانی

الکساندر ووچیچ ، رئیس  جمهور صربستان در یک مصاحبه طولانی با هفته نامه سوئیسی weltwoche، اظهارات جنجالی ای را درباره احتمال وقوع جنگ جهانی سوم مطرح کرد. وی در این مصاحبه اظهار داشت که کشورش در حال بررسی ذخایر نفت، آرد و شکر است، زیرا پیش بینی می کند که طی 3 تا 4 ماه آینده جنگ جهانی آغاز خواهد شد.

 

 

این اظهارات در حالی مطرح می شود که روابط نزدیک ووچیچ با ولادیمیر پوتین ، رئیس جمهور روسیه ، ممکن است نشان دهنده اطلاع وی از تحولات پشت پرده باشد.  به ویژه پس از انتقال جنگنده های اف_16 اوکراینی به پایگاه های ناتو در رومانی و لهستان ، ووچیچ احتمالا به واکنش های روسیه نسبت به این موضوع آگاه است.

 

وی به وضوح نشان داده که نگرانی ادامه تنش ها و بروز یک فاجعه جهانی است، اظهار می کند: قطار از ایستگاه حرکت کرده است و هیچ کس نمی تواند آن را متوقف کند.

 

من فکر می کنم روزهای آخر نزدیک است، زمانی که فرصت بازبینی و تامل درباره اوضاع اوکراین را خواهیم داشت.اگر قدرت های بزرگ به زودی اقدام نکنند، به سمت یک فاجعه واقعی می رویم.

 

ووچیچ همچنین بیان کرده که اوضاع فعلی پیچیده تر می شود زیرا هیچ کس به دنبال صلح نیست و همه به جنگ فکر می کنند. او از موقعیت جمعی ناتو و آمریکا ابراز نگرانی کرده و اظهار می کند که غرب نمی تواند تحمل شکست در جنگ اوکراین را بپذیرد.

 

عجیب است که هیچ کس تلاش نمی کند جنگ را متوقف کند. تئوری دیگری وجود دارد که می فهمم.غرب معتقد است که می تواند پوتین را به راحتی شکست دهند و او را در اوکراین فرسوده کنند. سپس روسیه را بپاشند و پوتین را سرنگون کنند.شاید این امکان پذیر باشد ، اما ...

 

چرا می گویم در لبه پرتگاه قدم میزنیم ؟ تحلیل وضعیت ناتو و ایالات متحده آمریکا نشان می دهدکه آنها نمی توانند شکست در جنگ اوکراین را تحمل کنند. همچنین وضعیت ژئوپلیتیکی اروپا و غرب به قدری بدتر خواهد شد که هیچ کس قادر به جبران آن نخواهد بود.

۵
از ۵
۳ مشارکت کننده

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید