چادژ: نمایشگاه جهانی JITEX را به نمایشگاه غول تکنولوژی از دبی می آوریم.

اتاق بازرگانی صربستان و گیتکس گلوبال، بزرگترین نمایشگاه فناوری جهان، رویداد بزرگی را در نمایشگاه اکسپو 2027 برگزار خواهند کرد که در آن آخرین راه حل های فناوری در زمینه بیوتکنولوژی، هوش مصنوعی و نوآورانه ترین فناوری ها ارائه می شود. این را مارکو چادژ، رئیس اتاق بازرگانی صربستان، پس از دیدار با تریکسی لوه میرمند، معاون اجرایی مرکز تجارت جهانی دبی، که جویتکس گلوبال در سازمان آن است، امروز در دبی اعلام کرد.

 

 

 

وقتی مدیریت این نمایشگاه بزرگ جهانی با شما تماس می‌گیرد و می‌گوید که از ما می‌خواهند با هم کار کنیم تا بلگراد مرکز آن‌ها در اروپا باشد، قدردانی بزرگی است. شرکت‌هایی از صربستان به عنوان نوآور شناخته می‌شوند، که وقتی در مورد تمجید رسانه‌های جهانی از صربستان صحبت می‌کنیم جالب است. رئیس اتاق بازرگانی صربستان گفت: ما در حال شروع به کار با تیم های خود، رئیس اتاق بازرگانی صربستان و Jitex برای سازماندهی رویدادهایی هستیم که در حاشیه نمایشگاه برگزار می شود.  

او اشاره می کند که 14 شرکت فناوری اطلاعات ما در این نمایشگاه حضور دارند و راه حل های خارق العاده ای را برای متنوع ترین صنایع - از کشاورزی گرفته تا خدمات و بانکداری ارائه می دهند. چادژ افزود: «در این نمایشگاه علاقه زیادی به این راه حل ها وجود دارد.

 

ما بسیار خوشحالیم که روابط عالی با اتاق بازرگانی صربستان داریم. دیدن شرکت های صربستانی که نوآوری و انرژی خوبی به ارمغان می آورند همیشه خوشحال کننده است. تریکسی لوه میرمند، معاون اجرایی مرکز تجارت جهانی دبی گفت: اکنون زمان مناسبی برای همکاری در چارچوب "نمایشگاه2027" در زمینه ICT، هوش مصنوعی و راه حل های هوشمند است، زیرا آنها آینده را شکل می دهند.

 

 

 

به گفته وی، این یک مشارکت عالی خواهد بود زیرا کارشناسان، متخصصان، آینده پژوهان در یک مکان گرد هم می آیند که نه تنها برای صربستان و منطقه، بلکه برای کل جهان اهمیت زیادی دارد.

 

در نمایشگاه "جیتکس گلوبال 2024" که توسط اتاق بازرگانی صربستان و آژانس توسعه صربستان برگزار می شود، شرکت های زیر راه حل های خود را ارائه می دهند: Neuroblast Ecosystem، آیکوتک، CODETIQ، DevPool، 2D SOFT، راه حل نئوتک، منطق دیجیتال، آویستو اروپای شرقی، فکر کردن. راه حل های فناوری اطلاعات، فناوری های اطلاعات، اینتلیا، گروه دقیقا، حلقه اصلی، هوشمندانه.

 

 

 

چادژ از همه غرفه داران ما بازدید کرد، با نمایندگان شرکت در مورد انتظارات در نمایشگاه، نوآوری ها و دستاوردهایی که ارائه و تبلیغ می کنند، تماس های ایجاد شده و برنامه های آینده صحبت کرد.  

 

این رویداد جهانی که تا 18 اکتبر ادامه دارد، برای بیش از چهار دهه دروازه برتر برای سازندگان فناوری، سرمایه گذاران و علاقه مندان به همکاری بوده است. این شامل دو مکان اصلی است - مرکز تجارت جهانی دبی و بندر دبی.

 

 

 

این نمایشگاه بیش از 40 سالن فضای نمایشگاهی را ارائه می دهد که غول های فناوری و استارتاپ های نوآور در زمینه هایی مانند هوش مصنوعی، امنیت سایبری، تحرک، فناوری پایدار و موارد دیگر را به نمایش می گذارد.

 

 

۰
از ۵
۰ مشارکت کننده

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید