چادژ: راه حل های هوشمند صربستان به زودی در آلمان عرضه خواهد شد


مارکو چادژ اتاق بازرگانی صربستان (PKS) و اتاق صنعت و بازرگانی (IHK) فرانکفورت سال آینده یک مجمع تجاری برگزار خواهند کرد که در آن شرکت‌های نوآور صرب در زمینه تولید دیجیتال کشاورزی و مواد غذایی شرکت خواهند کرد و  امروز اعلام کرد راه حل های داخلی مبتنی بر آخرین فناوری هابه شرکت‌های آلمانی پیشنهاد خواهند داد. 

 

 

 

چادژ پس از ملاقات با اولریش کاسپر، رئیس اتاق بازرگانی و صنعت فرانکفورت، خاطرنشان کرد که این روش جدیدی برای ارائه شرکت های صرب در جهان است که راه حل هایی را برای صنایع سنتی ارائه می دهند.

 

" چادز می گوید ما در حال آماده سازی نوع جدیدی از انجمن تجاری هستیم که در آن شرکت های نوآور صرب را از زمینه های مختلف، فین تک، کشاورزی دیجیتال، تولید مواد غذایی... ما واقعاً شرکت های خوبی در این زمینه داریم که راه حل هایی برای صنایع سنتی ارائه می دهند." 

 

به گفته رئیس اتاق بازرگانی صربستان ، مذاکرات با شرکا و شرکت های آلمانی در مورد سازماندهی مجمع تجاری در فرانکفورت ادامه دارد.

 

ما با شرکا و شرکت‌هایی از آلمان صحبت می‌کنیم که مشکلات و چالش‌های مشخصی را به ما می‌دهند و با شرکت‌های خود می‌آییم و راه‌حل‌های مشخصی را بر اساس آخرین فناوری‌ها ارائه می‌کنیم.» این روش جدیدی است که ما می‌خواهیم صربستان را معرفی کنیم.»

 

 

 

کاسپار بر روابط سنتی خوب IHK با رئیس اتاق بازرگانی صربستان  تاکید کرد و اشاره کرد که روابط اقتصادی بین صربستان و آلمان بیش از پیش توسعه می یابد.

 

ما بسیار خرسندیم که موضوعات جدید ابتکاری به طور فزاینده ای در صربستان پذیرفته می شود، مانند گسترش آموزش دوگانه و تقویت حضور فناوری اطلاعات و علوم کامپیوتر در مدارس. کاسپار گفت: این یک پایه مهم برای سرمایه گذاری در صربستان و همچنین برای همکاری خوب بین اقتصادهای ما است.

 

رئیس IHK می گوید که علاقه زیادی برای تقویت همکاری های اقتصادی متقابل وجود دارد و سال آینده نشست شرکت های آلمانی و صربستان به منظور تقویت بیشتر همکاری بین دو اقتصاد برگزار خواهد شد.

 

کاسپار گفت: همچنین ما خوشحالیم که روند رویکرد صربستان به اتحادیه اروپا در حال پیشرفت است، زیرا ما به این همکاری در اروپا نیاز داریم و صربستان شریک مهمی برای ما خواهد بود.

۰
از ۵
۰ مشارکت کننده

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید