دیدار معاون نخست وزیر مونته نگرو با سفیر ایران و بررسی همکاری های دو جانبه

معاون نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه، اروین ابراهیمović، امروز با سفیر جمهوری اسلامی ایران در مونته‌نگرو، رشید حسن پور بائی، به صورت غیرمقیم دیدار کرد.

 

 

 

وزیر ابراهیمović در این دیدار، سفیر را با پیشرفت‌های حاصل‌شده در اولویت‌های کلیدی سیاست خارجی دولت آشنا کرد و تأکید کرد که عضویت در اتحادیه اروپا اولویت مطلق و یکی از چهار ارکان سیاست خارجی است.

 

دیگر ارکان شامل عضویت فعال و معتبر در ناتو، ارتقاء روابط حسن همجواری و همکاری‌های منطقه‌ای و تقویت نقش در عرصه‌های چندجانبه است.

 

سفیر پور بای نیز اظهار داشت که پتانسیل برای همکاری‌های دوجانبه فعال‌تر در زمینه‌های مختلف، به ویژه در حوزه اقتصاد و گردشگری وجود دارد و بر اهمیت گفت‌وگو و دیدارهای در سطح بالا تأکید کرد تا در مورد مسائل مورد علاقه شهروندان دو کشور بحث و تبادل نظر صورت گیرد.

 

همچنین در این جلسه در مورد همکاری‌های پارلمانی و نقش گروه‌های دوستی و همچنین فرصت‌های موجود در زمینه‌های فرهنگ و آموزش برای همکاری‌های نزدیک‌تر صحبت شد.

 

 

۵
از ۵
۱ مشارکت کننده

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید