افتتاح اولین ساحل اختصاصی بانوان با حجاب در اولسینج، مونته‌نگرو

به گزارش سایت بیزلایف ، اولین ساحل ویژه بانوان با حجاب در اولسینج، مونته‌نگرو افتتاح شد. این شهر زیبا و تفرجگاهی محبوب، به تازگی بخشی از سواحل خود را به زنانی که حجاب دارند اختصاص داده است، اقدامی که از آن به عنوان نخستین ساحل از نوع خود در سواحل آدریاتیک یاد می‌شود.

 

 

 

این نوع سواحل که برای بانوان مسلمان طراحی شده‌اند، در بسیاری از کشورهای مسلمان‌نشین یافت می‌شوند و حالا اولسینج، با توجه به جمعیت عمدتاً مسلمان خود، به جمع این مناطق پیوسته است. بر اساس سرشماری جمعیتی انجام شده در سال 2011، حدود 73 درصد از جمعیت این شهر را مسلمانان تشکیل می‌دهند، که تأثیر چشمگیری بر تصمیم‌گیری‌ها و برنامه‌ریزی‌های شهری دارد.

 

حجاب، فراتر از یک پوشش است و برای بسیاری از زنان مسلمان، نماد حیا، صداقت و تعهد به ارزش‌های اسلامی محسوب می‌شود. برای این زنان، حجاب نه تنها راهی برای رعایت اصول دینی است، بلکه بخشی از هویت و بیان فرهنگی آنها به شمار می‌آید. اختصاص یک بخش از ساحل برای بانوان با حجاب، هم به آنها امکان می‌دهد تا در فضایی راحت و مطابق با ارزش‌های خود از دریا و طبیعت لذت ببرند، و هم به احترام به تنوع فرهنگی و دینی کمک می‌کند.

 

اولسینج با این اقدام خود، به ایجاد فضایی متنوع‌تر و پاسخگویی به نیازهای گوناگون جمعیتی پرداخته است. این حرکت می‌تواند نه تنها رضایت بیشتری از سوی ساکنان محلی بلکه استقبال گردشگران مسلمان را نیز به همراه داشته باشد و به تقویت صنعت گردشگری این منطقه کمک کند.

 

۵
از ۵
۳ مشارکت کننده

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید